Pages

Search:

Jul 7, 2016

TALLINN w/ TALLINN CARD

Eilne päev oli nii eriline, et mul ei jätku selle jaoks sõnu. Emotsioonid on veel endiselt laes ja kerge erutusvärvin justkui häirib kõige kirjapanekut. Alustan päris algusest. Postkastis ootas Tallinn Card kutse veetmaks nendega üks meeldejääv päev, mis sai alguse kell 9.30 hommikusöögiga restoranis Peppersack. Päikeseline hommik tõi lauaäärde: Anna, Triinu, Merilin aka Paljas Porgand, Getri, Kamilla aka Trendiruum, Anett ja kõige korraldaja Kadi-Liis, kelle suunas saadan sügava kummarduse!

Peppersack hoolitses selle eest, et päev saaks mehise alguse. Mehise just seetõttu, et see oli esimene, mis mul pähe tuli kui lauda saabusid kõigi road hommikusöögi menüüst. Minu valikuks osutus omlett köögiviljadega (4.90€) ning täpselt jäi veel ruumi ka ühele mahedale lattele. Annalt sai ka liha pätsatud, sest noh, tal maoga nats kisas käes ja mina hea sõbrana aitan alati. Paika sai pandud päevaplaan ning nii me kõhud täis suundusime Pühavaimu kirikusse, mis oli hea ja jahe vaheldus väljas lõõmavale päikesele. Järgmisena jalutasime Laiale tänavale, kus külastasime üksteise vastas asuvaid Tervishoiumuuseumit ja Tarbekunsti- ja Disainimuuseumit. Väikese vahepeatusena võtsime kohvi ja teed kohvikus Maiasmokk ning siis suuna Vene tänaval asuvasse restorani Spot, kus olin täielikus pilditamise tuhinas ja sellest tuleb eraldi postitus.

Mulle isiklikult tuletas Tallinn Card meelde KUI PALJU on tegelikult linnas teha ja avastada. Meie eilne päev tiirles küll Vanalinnas, kuid atraktiivsed kohad on veel Kalamaja, Rocca al Mare, Kadriorg, Pirita ja minu kodukant Nõmme. Tallinn Card ei ole kohe kindlasti suunatud ainult turistile, vaid kindlasti ka kohalikule elanikule, mis tagab tasuta sissepääsu enam kui 40sse Tallinna muuseumisse ja vaatamisväärsusesse. Samuti on tagatud ka tasuta sõit ühistranspordiga. Lisks annab kaart pisemaid kingitusi ekskursioonidelt, käsitöö- ja disainipoodidest ja kohvikutest (näiteks, Tallinn Cardi omanikule tasuta tee/kohvi Maiasmokas). Eilne üritus avas mu silmad ning kindlasti plaanin Tallinn Cardi soetamist tulevikus!

Eesti Tervishoiumuuseum on avatud T kell 10-18, K kell 10-19 ja N-P kell 10-18
Tallinn Cardiga tasuta / täiskasvanu 8€ / õpilane 5€ / alla 8a. lapsed tasuta
Lai tn 30, Tallinn

Tervishoiumuuseumis käisin ammu and I mean väga ammu. Keskkooli ajal, nii umbes 10 ja natuke peale aastat tagasi. Mäletasin sellest ainult häid emotsioone ja seda, et palju sai oma käega ise katsuda ja läbi proovida. Mina olen igatahes meie muuseumi üle väga uhke! Tüdrukute hulgas oli ka palju kilkamist ehk meelelahutus missugune. Kindlasti koht, kus igaüks leiab endale huvitavat!

Triinu on lihtsalt kogu aeg nii ilus, et pidin ta detailipildi jaoks rajalt maha võtma!

Oleviste kirik ja vaateplatvorm on avatud iga päev kell 10-18
Tallinn Cardiga tasuta / tornipilet 2€ / lapsed 7-14a. 1€
Lai tn 50, Tallinn

Tuleb tunnistada, et ma ausalt öeldes isegi ei tea, kas olen Olviste tornis varem käinud. Kui olen, siis ilmselgelt ammu, sest sellist trepimatka mulle küll ei meenu. Oleviste torni viib pikk ja kitsas keerdtrepp 60 meetri kõrgusele. Pärast natukest ähkimist, puhkimist ja jalalihase valu avanebki 360kraadine vaade! Parajas koguses kõhukõdi annab mõne nurga tagant üllatav tuuleiil, mis tuletab justkui meelde, et tasub äärtest kinni hoida, mitte unistama jääda. Minu jaoks oli see kindlasti üks päeva hitte ning pere ja sõbrad saavad kindlasti '''Kas sa ikka Oleviste tornis oled käinud?'' rahe endale kaela.